poniedziałek, 21 sierpnia 2017

254. Małe lipcowe czytanie

Ciągle brak mi czasu, ale solennie sobie obiecuję poprawę i częste bywanie tu. Tak samo jak częstsze zajmowanie się tym co sprawia mi przyjemność, czyli haftem i czytaniem. Ostatnio nie pojawił się post odnośnie moich lektur w czerwcu ponieważ nie było się czym chwalić. Zero. Sama nie wiem jak mogłam do tego dopuścić. W lipcu było lepiej i tak oto doszło mi pięć przeczytanych książek:
 36 tydzień Sofie Sarenbrant to kryminał o porwaniu ciężarnej kobiety. Lektura mnie wciągnęła choć sama akcja nie urzekła. Inaczej było ze Światłami września Zafona. Widać co jakiś czas potrzebuję pewnej dawki magii, a że to literatura młodzieżowa? Trudno. I tak się nie czuje na tyle lat co mam. Z rozpędu połknęłam także W cieniu winorośli Kathie DeNosky i Eileen Wilks czyli niczym nie wyróżniający się romans. Dla odmiany musiałam sięgnąć po coś mocniejszego. W sam raz nadał się Mroczny trop. Alex Kava sprawdza się zawsze, a stworzona przez niego historia, w której psy odgrywają dużą rolę przypadła mi do gustu. Bliźnięta z lody była moją ostatnią lipcową książką. S.K. Tremeyne zaserwował ciekawy thriller psychologiczny, a może to tylko domieszka metafizyki? Wciągnęła mnie  choć nie byłą to łatwa lektura.
Niestety na chwilę obecną wiem już, że sierpień nie będzie czytelniczo obfity, ale moja mobilizacja trwa!

6 komentarzy:

  1. powoli wychodzisz z czytelniczej zapaści :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zważywszy na ilość czasu poświęconego an czytane w sierpniu zaczynam w to powątpiewać

      Usuń
  2. Mroczny trop podobał mi się przez ten wątek ze szkolonymi psami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również. Chętnie przeczytałabym coś jeszcze z tymi bohaterami

      Usuń
  3. Interesujące pozycje! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak się ze mną nudziłaś przez te 2 tygodnie, że nadrobiłaś książkowo... :P
    "36 tydzień" sama chciałam Ci skubnąć i przeczytać... ;)
    Mi osobiście "Światła września" i "Bliźnięta z lodu" bardzo się podobały... Z resztą obie te książki stoją u mnie na półce... :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...